FAQ

1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU
  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Recman.pl ?
    • Nawigacja w sklepie Recman.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
    • 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
    • 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
    • 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, deseniu, rozmiarze lub cenie.
  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny ?
    • Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA". Możesz również sprawdzić dostępność produktu w wybranym salonie stacjonarnym, klikając na przycisk "Sprawdź dostępność w salonie".
  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar ?
    • Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Jak się mierzyć” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze np. koszuli kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę rozmiarową powiązaną z danym produktem, gdyż mogą być one różne w zależności od rodzaju, a nawet modelu produktu. Dla ułatwienia pod każdą tabelą rozmiarową zamieściliśmy także krótką instrukcję, jak dobrze wymierzyć poszczególne części ciała oraz jak mierzymy dany produkt. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym stylistą, który pomoże ci dobrać odpowiedni rozmiar. Możesz to uczynić na każdym etapie zakupów poprzez Live Chat dostępny w prawym dolnym rogu strony.
  • Co to jest live chat i jak z niego korzystać ?
    • Aby ułatwić Ci zakupy na każdym etapie - pomóc Ci w doborze stroju do określonej okazji, doborze rozmiaru, wybraniu stylizacji - uruchomiliśmy Live Chat, dzięki któremu możesz kontaktować się z naszym stylistą zawsze, gdy masz taką potrzebę. Okienko Live Chatu jest dostępne przez cały czas w prawym dolnym rogu strony, niezależnie od tego, gdzie w nawigacji strony znajdujesz się w danym momencie.
  • Co umożliwia mi funkcja listy życzeń ?
    • Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?
    • Tak, zamówienie w sklepie Recman.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
  • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową ?
    • Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym recman.pl ?
    • Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Recman.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk "Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności ?
    • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
  • Czy można składać zamówienia e-mailowo I telefonicznie ?
    • Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 15,99 zł) i nie obowiązują przy nich trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 801 403 403 oraz na adres e-mail: info@recman.pl.
  • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe ?
    • Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera, pobrany ze stron kuponowych takich jak Cuponation www.cuponation.pl lub uzyskany z innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.
  • Jak otrzymać kartę klubową recman ?
    • Aby zostać członkiem Klubu Recman i otrzymać wyjątkową Kartę Stałego Klienta, wystarczy dokonać zakupów na łączną kwotę przekraczającą 1000 PLN w sklepie internetowym Recman.pl lub w naszej sieci salonów, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy, który możesz pobrać tutaj. Formularz wraz z dokumentami potwierdzającymi zakupy przekaż Sprzedawcy w salonie stacjonarnym Recman lub wyślij na nasz adres: Recman Sp. z o.o, Wojska Polskiego 112E, 16-400 Suwałki z dopiskiem 'Karta Klubu Recman'. W tym drugim przypadku karta z indywidualnym numerem przyjdzie do Ciebie pocztą.
  • Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?
    • Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?
    • Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Recman.pl ???
      Nawigacja w sklepie Recman.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
    • 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
    • 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
    • 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, deseniu, rozmiarze lub cenie.
  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny ?

    Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA". Możesz również sprawdzić dostępność produktu w wybranym salonie stacjonarnym, klikając na przycisk "Sprawdź dostępność w salonie".

  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar ?

    Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę “Jak się mierzyć” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze np. koszuli kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę rozmiarową powiązaną z danym produktem, gdyż mogą być one różne w zależności od rodzaju, a nawet modelu produktu. Dla ułatwienia pod każdą tabelą rozmiarową zamieściliśmy także krótką instrukcję, jak dobrze wymierzyć poszczególne części ciała oraz jak mierzymy dany produkt. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym stylistą, który pomoże ci dobrać odpowiedni rozmiar. Możesz to uczynić na każdym etapie zakupów poprzez Live Chat dostępny w prawym dolnym rogu strony.

  • Co to jest live chat i jak z niego korzystać ?

    Aby ułatwić Ci zakupy na każdym etapie - pomóc Ci w doborze stroju do określonej okazji, doborze rozmiaru, wybraniu stylizacji - uruchomiliśmy Live Chat, dzięki któremu możesz kontaktować się z naszym stylistą zawsze, gdy masz taką potrzebę. Okienko Live Chatu jest dostępne przez cały czas w prawym dolnym rogu strony, niezależnie od tego, gdzie w nawigacji strony znajdujesz się w danym momencie.

  • Co umożliwia mi funkcja listy życzeń ?

    Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?

    Tak, zamówienie w sklepie Recman.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

  • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową ?

    Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym recman.pl ?

    Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Recman.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk "Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności ?

    Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

  • Czy można składać zamówienia e-mailowo I telefonicznie ?

    Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 15,99 zł) i nie obowiązują przy nich trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 801 403 403 oraz na adres e-mail: info@recman.pl.

  • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe ?

    Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera, pobrany ze stron kuponowych takich jak Cuponation www.cuponation.pl lub uzyskany z innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

  • Jak otrzymać kartę klubową recman ?

    Aby zostać członkiem Klubu Recman i otrzymać wyjątkową Kartę Stałego Klienta, wystarczy dokonać zakupów na łączną kwotę przekraczającą 1000 PLN w sklepie internetowym Recman.pl lub w naszej sieci salonów, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy, który możesz pobrać tutaj. Formularz wraz z dokumentami potwierdzającymi zakupy przekaż Sprzedawcy w salonie stacjonarnym Recman lub wyślij na nasz adres: Recman Sp. z o.o, Wojska Polskiego 112E, 16-400 Suwałki z dopiskiem 'Karta Klubu Recman'. W tym drugim przypadku karta z indywidualnym numerem przyjdzie do Ciebie pocztą.

  • Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ?

    Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak mogę otrzymać fakturę vat ?

    Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Recman.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

  • Czy mogę ponowić swoje zamówienie ?

    Tak - ta możliwość została przewidziana w naszym sklepie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki “Moje zamówienia”. Znajdź zamówienie które chcesz ponowić i kliknij “Ponowne zamówienie”. Następnie przejdź do kasy i dokonaj finalizacji zakupu.

3. DOSTAWA
  • Jakie są koszty i czas dostawy ?

    Paczkomaty InPost 
    Koszt dostawy: 11,99 PLN
    Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

    Kurier DPD 
    Koszt dostawy: 12,99 PLN, lub 15,99 PLN za pobraniem
    Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

    Poczta Polska - Kurier
    Koszt dostawy: 10,99 PLN, lub 13,99 PLN za pobraniem 
    Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

    Poczta Polska – Odbiór w Punkcie
    Koszt dostawy: 9,99 PLN, lub 11,99 PLN za pobraniem
    Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

  • Czy moje zamówienie zostało już wysłane ?

    Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.

  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ?

    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki ?

    W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:

    a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost //inpost.pl/sledzenie-przesylek
    b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD //tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
    c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej //sledzenie.poczta-polska.pl/

    Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy mogę odebrać produkty bezpośrednio w salonie Recman ?

    Tak - twoje zamówienie może zostać dostarczone do wybranego salonu Recman, skąd będziesz mógł je odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie. Paczka zostaje wydana dopiero po opłaceniu pełnej kwoty zamówienia. Odbiór zamówienia wyłącznie za okazaniem emaila potwierdzającego lub po okazaniu numeru zamówienia oraz dokumentu tożsamości. W przypadku zamówień przedpłaconych do odbioru będziesz potrzebować unikalnego kodu PIN który otrzymasz od nas drogą smsową. Jeśli zdecydujesz się zwrócić zakupiony online towar w salonie, środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 2 tygodni.

  • Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić ?

    Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.

  • Zamówienie ma status - “wysłane” jednak od dłuższego czasu nie dostarczono przesyłki. Co robić ?

    Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce ?

    Do przesyłki zawsze dołączamy podsumowanie zamówienia oraz “Dokument wymiany / zwrotu” towaru.

4. FORMY PŁATNOŚCI
  • Jakie są możliwe formy płatności ?

    a. płatność przelewem on-line (Przelewy24);

    b. płatność przelewem on-line (PayPal);

    c. płatność przelewem tradycyjnym;

    d. płatność kartą kredytową;

    e. płatność przy odbiorze;

    ad.a Płatności online wykonywane pośrednictwem Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom Przelewy24 zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.

    ad.b Zakupy za pośrednictwem systemu PayPal odbywają się bez ujawniania danych finansowych Klienta. Recman.pl zobaczy jedynie adres e-mail Klienta oraz podany przez niego adres wysyłkowy. Ponadto płatność niemal natychmiast znajdzie się na koncie PayPal naszego sklepu, dzięki czemu szybciej otrzymasz zamówiony towar. Płatności PayPal są zabezpieczone w najwyższym stopniu, dzięki czemu, należności zawsze dotrą do odbiorcy.

    ad.c Płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.
    ad.d Dla transakcji dokonaywanych za pomocą PayPal akceptujemy następujące karty: - MasterCard, Visa, American Express; Przelewy24 obsługują następujące karty: - Visa, MasterCard Diners Club, JCB oraz Polcard.

    Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24 i Paypal, zakupy w sklepie interetowym Recman.pl za pomocą karty kredytowej są zawsze bezpieczne.

    ad.e Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera lub listonosza. 
5. ZWROTY I REKLAMACJE
6. MOJE KONTO
  • Mam już konto w sklepie Recman.pl, ale nie mogę się zalogować. Co robić ?

    Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Jeśli natomiast rejestrowałeś się na poprzedniej wersji sklepu, wybierz opcję „Konto w poprzedniej wersji sklepu Recman.pl”. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

  • Czy może się zdarzyć, że moje konto zostanie zablokowane ?

    Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ta sytuację.

  • Czy moje dane, które podaję w trakcie zakupów, są bezpieczne ?

    Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

7. KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

 

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE ? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI